سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست > نظامی - مهر نوشت: سردار اسدی گفت: نگران کسانی هستیم که در انگلیس پرورش پیدا کرده اند و متاسفانه امروز هم بچه های برخی از مسئولین در این کشور درس می خوانند و عقبه آنها آنجاست.

اهم سخنان سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» فرمانده? سابق نیروی زمینی سپاه را در ادامه بخوانید:

 

** نگران کسانی هستیم که در انگلیس پرورش پیدا کرده اند و متاسفانه امروز هم بچه های برخی از مسئولین در این کشور درس می خوانند و عقبه آنها آنجاست؛ اینها نمی توانند به کشور خدمت کنند دشمن از این مسئله استفاده می کند و 37 سال است که به دنبال نفوذ است. می خواهد به یک شکلی نفوذ کند و این سد را از سر راه خود بردارد. ماده اصلی این سد، ولایت فقیه است و اگر نفوذ کنند و ولایت فقیه را از سر راه بردارند، همه چیز حل خواهد شد. بیش از 80 سال مردم مصر زحمت کشیدند و سرانجام پیروز شدند اما ظرف یک سال تمام آن را از بین بردند. اگر ولی فقیه در این کشور نبود، من شک دارم که نوبت به آقای بنی صدر می رسید؛ در دوره بازرگان، کشور را تحویل می دادند و می رفتند و اگر این اتفاق نمی افتاد، شک نکنید که بنی صدر این کار را می کرد. یک مجموعه مثل بنی صدر، قطب زاده و یزدی برای چه به ایران آمده بودند؟ آیا واقعاً دل آنها برای دین و مردمشان سوخته بود؟ بنی صدر گفت به ریاست جمهوری ایران افتخار نمی کنم؛ به چه چیزی افتخار می کرد؟ به نوکری بیگانگان و ماموریت نفوذ، اما ولی فقیه مقابل تمام این مسائل ایستاد.

 

**امروز اگر می خواهیم مملکت باقی بماند باید به فرمایش حضرت امام (ره) پشتیبان ولایت فقیه باشیم، در غیر این صورت نه تنها دین حتی مملکت هم دست ما نخواهد بود. آمریکائی ها امروز از پول عربستان و کشورهای عربی برای نفوذ خود در کشورهایی مثل عراق، سوریه، یمن، فلسطین و ایران استفاده می کنند.

 

** باید کسانی که تمایلشان به سمت دیگری است، کنار بگذاریم. آمریکائی ها قبل از 11 سپتامبر تبلیغاتی به راه انداختند که جهان تبدیل به یک دهکده شده است و این دهکده یک کدخدا بیشتر نمی خواهد و آن ما هستیم؛ یعنی ما هستیم که باید به همه زور بگوییم و هیچ کس حق ندارد به ما زور بگوید. ما به عربستان زور می گوییم و عربستان نیز می تواند به کویت، عراق و کشورهای اینچنینی زور بگوید. این یک سلسله است و هر کس به اندازه قدرتش در آن قرار خواهد گرفت. این سلسله باید به یکدیگر زور بگویند و آن کسی که پایین‌تر است باید تحمل کند و حق اعتراض ندارد

**{درباره زنده بودن حاج احمد متوسلیان} از اسرائیل خبیث هرچه بگوئیم برمی آید. چند سال یک قصاب ظالم و خبیث مثل شارون در کما بود و کسی در دنیا نمی دانست در چه وضعیتی قرار دارد تا وقتی که سقط شد و با کراهت، اعلام کردند. آنها دقت زیادی روی حفظ اسرار دارند و پس از 30 یا 40 سال متوجه می شوید که یک موضوعی که هیچ وقت به زبان نیاورده اند، واقعی است. به همین دلیل ما احتمال می دهیم که «حاج احمد متوسلیان» در قید حیات و در اسرائیل اسیر باشد؛ یعنی هر چهار دیپلمات اسیر باشند. دلایلی وجود دارد که آنهایی که در صحنه بودند، می دانند، قبل از اینکه آنها به بیروت برسند، گرفتار می شوند و در سیطره مزدورانی بودند که با صهیونیست ها سروکار داشتند. بعد مشاهده می شود که یک شناوری می آید و احتمال می دهند که آنها را با این شناور به فلسطین اشغالی منتقل کرده باشند.

 

**حضور پررنگ‌تر مستشاری ایران در سوریه و عراق از جزر و مدهای طبیعی است. آنجا فرمانده دارد و تصمیم می‌گیرد که چطور نیروها را کم و یا زیاد کند. اینها مسائل طبیعی این منطقه است.






تاریخ : چهارشنبه 95/3/12 | 2:30 عصر | نویسنده : رحیم313 | نظرات ()
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.