سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست 8 بر صفر روسیه به پنجمین قهرمانی خود در جام جهانی کشتی فرنگی رسید. فینال جام جهانی کشتی فرنگی بین ایران و روسیه در سالن مملو از جمعیت شهید دستغیب شیراز برگزار شد که تیم ملی ایران موفق شد مقابل روسیه به برتری برسد و قهرمان شود. ترکیه نیز با غلبه بر قزاقستان سوم شد. کشتی فرنگی ایران پیش از این 4 مرتبه در رقابت‌های جام جهانی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود. ایران برای نخستین بار در سال 2010 و در رقابت‌های جام جهانی ارمنستان قهرمان شد و در سال‌های 2011، 2012 و 2014 نیز جام قهرمانی را بالای سر برد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران همچنین سابقه نایب قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2013، سومی در 2005، 2008 و 2015، چهارمی در 1997 و پنجمی در سال 2007 را در کارنامه خود دارد. نتایج انفرادی دیدار فینال: ایران 8 - روسیه 0 59 کیلوگرم: سامان عبدولی 2 – سرگئی امیلین یک در این کشتی محمد بنا با فریادهای خشمگینش از تماشاگران می خواست تشویق نکنند تا صدایش به عبدولی برسد. وقتی طبل زنها پس در لحظاتی دوباره به تشویق مشغول شدند، بنا با شدت بیشتری به سوی آنها فریاد کشید. این مبارزه حساس را عبدولی 2-1 برد. 66 کیلوگرم: امید نوروزی 7 – زائور کابولویف 2 نوروزی جلوی چشم همشهریانش با یک بارنداز وقت اول را 2-0 برد. او وقتی درتایم دوم یک سالتو بارانداز زیبا را به نمایش گذاشت، سالن را به حالت انفجار درآورد. 71 کیلوگرم: افشین بیابانگرد 3– ابوزید مانتسیگوف 2 بیابانگرد در حالی که 2-0 عقب بود، حریفش را از نفس انداخت و 3 امتیاز گرفت تا سومین برد نصیب ایران شود. 75 کیلوگرم: سعید عبدولی برنده – ایراکلی کالاندیا (کشتی گیر روسیه حاضر نشد.) 80 کیلوگرم: رامین طاهری 6 – رمضان آباچاریف 4 85 کیلوگرم: حبیب الله اخلاقی 3 – سوسروکو کودزوکوف 0 98 کیلوگرم: قاسم رضایی 2– کانتمیر ماگومدوف 1 130 کیلوگرم: بشیر باباجانزاده 7 – سرگئی سمینوف 2. 252 43






تاریخ : جمعه 95/2/31 | 9:35 عصر | نویسنده : رحیم313 | نظرات ()

در این مراسم که در آستانه 31 اردیبهشت سالروز صدور فتوای حضرت امام خمینی (ره) در خصوص جایز بودن پیوند اعضاء برگزار شد دست اندرکاران تیم های پیوند مراکز مختلف پزشکی و مسیولان دانشگاه شهید بهشتی ، تعدادی از مقامات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، اساتید و متخصصین برجسته حوزه پیوند اعضاء حضور داشتند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر ولایتی رئیس مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری در این مراسم با اشاره به نزدیک بودن 31 اردیبهشت سالروز صدور فتوای تاریخی امام خمینی(ره) در خصوص جایز بودن پیوند اعضاء و پیشنهاد نام گذاری این روز به عنوان "روز ملی پیوند اعضاء" آن را نشانه ای بارز از فقه پویای شیعه دانست که مایه افتخار و مباهات همگان است.

 

دکتر ولایتی افزود: مطالعه کتب طب ایران پس از اسلام و به خصوص کتب وزینی چون" الحاوی" و " طب منصوری" که توسط حکیم" محمد بن زکریای رازی" به رشته تحریر در آمده اند نشانگر این است که در آن زمان هم اشاراتی به موضوع پیوند اعضاء شده است و پس از آن هم تا زمان حاضر پیوند عضو در علم پزشکی دنیا به نحوی پیشرفت داشته است که به واقع نقطه عطف تاریخ علم پزشکی محسوب می گردد.

 

رئیس مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری سپس با اشاره به پیشرفت چشمگیر پیوند اعضاء در کشور و به خصوص در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در حال حاضر این دانشگاه و مراکز تابعه مانند مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری حرف اول را در زمینه پیوندهای ریه، قلب و کلیه در سطح کشور می زنند و در خصوص پیوند قلب به لحاظ تعداد پیوند در زمان مشابه این رکورد برای تیم های پیوند دانشگاه ثبت شده است. همچنین پیوند کبد و پانکراس نیز اخیرا در برخی مراکز تابعه دانشگاه صورت پذیرفته است که امید داریم در این زمینه نیز وضعیتی مطلوب و شایسته به دست آوریم.

 

دکتر ولایتی با برشمردن برخی اقدامات انجام شده در مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری از جمله احداث ساختمان پیوند و راه اندازی اتاق عمل های جدید و تقدیر ویژه از زحمات و تلاش های رییس و مسیولان مربوطه ،ابراز امیدواری کرد با حمایت ها و همکاری های همه جانبه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بتوان هر چه زودتر این پروژه را تجهیز و راه اندازی کرد.

دکتر" فرحناز صادق بیگی" رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه هم در این مراسم ضمن ارائه گزارش جامعی از فعالیت های این واحد اعلام کرد که از ابتدای انجام اعمال پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا به حال 6509 مورد پیوند عضو انجام پذیرفته که کسب رتبه اول دانشگاه در امر پیوند در سطح کشور را به دنبال داشته است ضمن اینکه مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری در زمینه پیوند ریه رتبه اول و پیوند قلب رتبه سوم و مراکز لبافی نژاد و آیت الله طالقانی به ترتیب در پیوند کلیه رتبه اول و پیوند کبد رتبه سوم کشوری را کسب نموده اند.

 

در ادامه دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی و دکتر کاظمین رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از دست اندرکاران پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نکاتی را در مورد اهمیت و جایگاه پیوند عضو در نظام سلامت کشور عنوان کردند.

 

در پایان با حضور دکتر ولایتی، مسئولان حاضر و تعدادی از دریافت کنندگان اعضاء، لوح تقدیر و سپاس به اعضای تیم های پیوند اهداء شد.






تاریخ : جمعه 95/2/31 | 9:33 عصر | نویسنده : رحیم313 | نظرات ()

سیاست > نظامی - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مسئول معراج شهدا گفت: پیکر مطهر دو شهید از سوریه وارد کشور شد.

سرهنگ ابراهیم رنگین درباره تعداد شهدای وارد شده به کشور و به خصوص منطقه خان طومان عنوان داشت: پیکر دو شهید از سوریه وارد کشور شده است.

 

وی ادامه داد: دو پیکر مطهر وارد شده به کشور؛ شهید سید رضا طاهر از استان مازندران و شهید دهقان‌نیا از استان اردبیل هستند. 






تاریخ : جمعه 95/2/31 | 9:31 عصر | نویسنده : رحیم313 | نظرات ()

سردار فدوی در مراسم سومین سالگرد طنز سیاسی دکتر سلام، ماجرای استکبار جهانی را موضوعی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: اگر این موضوع باور شود خیلی از مطالب بعدی آسان و حل خواهد شد.

 

وی با اشاره به ماهیت دعوا میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا افزود: همان‌طور که حضرت امام خامنه ای فرمودند این دشمنی ماهیت میان حق و باطل است. حق و باطل نمی‌توانند در کنار یکدیگر قرار گیرند. اگر کسانی دعوا و جنگ شیطان بزرگ با ایران را تقابل حق و باطل ندانند و صرفا این دعوا را کج سلیقگی سیاسی بخوانند باید بدانند که تحلیل غلطی دارند، تصمیم غلط می‌گیرند و راه اشتباهی می‌روند. خدواند متعال سلطه کافرین بر مومنان را ابدی قرار نداده است لذا فقط شرط آن عمل است ، اگر ما شرط خداوند را عمل کنیم وعده خداوند قطعی و حق است.

 

وی در ادامه به بازداشت آمریکایی‌ها در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: این اقدام در موقعیتی صورت گرفت که بالاترین اثر مثبت را برای جمهوری اسلامی و بالاترین اثر تخریبی را برای استکبار جهانی به دنبال داشت.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اذعان مقامات آمریکایی به تحقیر امریکا در این واقعه و لزوم بازدارندگی ایران، تصریح کرد: قدرت انقلاب اسلامی به حدی است که استکبار جهانی می داند باید در مقابل آن توان بازدارندگی ایجاد کنند. باید همه در داخل کشور صد در صد قدرت خداوند متعال را باور داشته باشند.

 

وی با یادآوری این‌که «تفنگداران آمریکایی حتی جرات تفکر نگاه کردن به سلاح را هم به خود نمی‌دادند» گفت: شیطان بزرگ طی نیم ساعت فهمید که همانند فردی اعدامی در کنار دیوار است و تنها یک شلیک از سوی آمریکا تمامی ناوهای آن‌ها را مورد اصابت قرار می‌داد، این را هم فرمانده ناوهای آمریکایی و هم جان کری فهمید.

 

فدوی گفت: باید به هر زبانی که می‌شود اعم از زبان جدیت، هنر، طنز و فیلم ترس از امریکا تقبیح شود. ترس برای یک مسلمان انقلابی و کسی که در کشور امام زمان و انقلاب اسلامی کار می کند، معنایی ندارد. مردم کسانی را که می ترسند و نمی ترسند از هم تشخیص می‌دهند. ترس در شان انقلاب اسلامی نیست.

 

وی دستگیری تفنگداران آمریکایی را پای کار بودن خدا خواند و خاطرنشان کرد: این عزت و افتخار از آن انقلاب اسلامی و صاحب آن است که بر اثر وضعی خون شهدا صورت گرفته است.






تاریخ : جمعه 95/2/31 | 9:30 عصر | نویسنده : رحیم313 | نظرات ()

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار رییس‌ جمهوری اسلامی ایران، با قدردانی از تلاش های دولت یازدهم برای اعتلای ایران اسلامی، تصریح کرد: دولت برای بهبود وضعیت کشور و رسیدگی به وضعیت محرومان و اقشار ضعیف جامعه اقدامات زیادی انجام داده و در این مسیر به موفقیت های خوبی نیز دست یافته است که باید با عزم بیشتر و حمایت همگان ادامه یابد.

 

مرجع جهان تشیع در این دیدار که صبح جمعه و در بیت ایشان برگزار شد، خطاب به حجت الاسلام حسن روحانی افزود: شما رییس جمهوری موفقی هستید و با وجود همه مشکلاتی که بخشی از آن میراث گذشته و بخش دیگر نیز شیطنت اجانب و بیگانگان است، به تلاش های خود برای ساختن کشور ادامه می دهید.

 

ایشان با تاکید بر اینکه "نباید انتظار داشت که مشکلات یک شبه حل شود"، گفت: برای رفع این مشکلات زحمات زیادی متقبل شده اید و بحمدالله موفقیت های خوبی نیز نصیب دولت شده است که باید با جدیت بیشتر برای خدمت به مردم و بویژه محرومان ادامه یابد.

 

آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت در جامعه تاکید کرد: برخی با ایراد گرفتن های بدون توجه به امکانات و حتی ارائه یک پیشنهاد برای رفع مشکلات، به دنبال مایوس کردن مردم هستند و این در حالی است که انتقاد کردن صرف، و بدون ارائه پیشنهاد، عادلانه و منصفانه نیست.

 

ایشان در همین ارتباط ضرورت پرهیز از جناح گرایی و توجه به منافع ملی را خاطرنشان ساخت و گفت: متاسفانه برخی هنوز جناحی فکر می کنند که معنای آن، فدا کردن منافع ملی به پای منافع جناحی است؛حرکتی که همگان بشدت باید از آن پرهیز کنند.

 

این مرجع عالیقدر جهان تشیع در ادامه با ارائه رهنمودهایی در حوزه های اقتصادی و فرهنگی اظهارداشتند: بیکاری یکی از معضلات اساسی جامعه امروز است و دولت باید با اطلاع رسانی بیشتر، دستاوردهای خود را در این حوزه برای مردم تشریح کند و برای حل قطعی مشکل اشتغال، همچنان اهتمام داشته باشد.

 

آیت‌الله مکارم شیرازی در ادامه، توزیع نامناسب یارانه ها را یک معضل برای اقتصاد کشور دانست و با تاکید بر ضرورت عزمی راسخ برای رفع این معضل، افزود: در حالی که کشور برای پیشبرد طرح های مرتبط با تولید و آبادانی و اشتغال بشدت نیازمند سرمایه است، مشکل بزرگ توزیع یارانه به صورت عمومی باید حل شود.

 

رییس جمهوری نیز در ابتدای این دیدار، حوزه های علمیه، بویژه حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید را یکی از بزرگترین پشتوانه ها و سرمایه های معنوی و فرهنگی ملت و دولت دانست و اظهارداشت: در ترسیم راهبرد فرهنگی کشور و در صحنه نگه داشتن مردم، حوزه نقش اساسی دارد.

حسن روحانی با تشریح برنامه ها و دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، از حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید و بویژه حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در تمام مراحل و سختی ها، از دولت پشیبانی کرده اند، سپاسگزاری کرد.

 

رییس جمهوری با ارائه آمار و استنادات اظهار داشت: در حوزه های علمی و فرهنگی و بویژه در مدارس و دانشگاه ها، حرکت خوب و رو به رشدی در کشور انجام گرفته که این روند باید با شتاب بیشتری ادامه یابد.

 

روحانی، برقراری آرامش در بازار اقتصادی کشور، کاستن از نرخ تورم و رشد یک درصدی در سال 94 به رغم کاهش بهای نفت را، از جمله دستاوردهای دولت برشمرد و تاکید کرد: تمام تلاش دولت یازدهم رسیدن به نرخ رشد 5 درصدی در سال جاری است.

 

رییس جمهوری افزود: در بحث اشتغال به رغم اینکه طی سالهای گذشته اشتغال خالص تقریبا صفر بود، اما این رقم از سال 93 افزایش یافت و روند اشتغالزایی با ایجاد رونق در کشور، ادامه می یابد.

 

روحانی ابراز امیدواری کرد با حمایت ها و پشتیبانی های حوزه های علمیه که در تاریخ کشور همیشه پیشتاز بوده اند و امروز نیز این پیشتازی را حفظ کرده اند، جایگاه ایران اسلامی در منطقه و جهان بیش از پیش ارتقا یابد.






تاریخ : جمعه 95/2/31 | 9:29 عصر | نویسنده : رحیم313 | نظرات ()
   1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.